תיאור המשרה:
לחברה המספקת שירותי רכש ולוגיסטיקה מאזור הדרום דרוש/ה מנהל/ת חשבונות.
התפקיד כולל:
התאמות בנקים, קבלות, הפקדות ,הדפסות צ'קים, תשלומים לספקים וקליטת חשבוניות, גבייה מלקוחות, התאמות כרטיסים, כרטיס אשראי זיכויים ועוד.
עבודה מול ספקים בחו"ל ובארץ – ביצוע מעקב ובקרה אחר מערכות תשלומים/תקבולים מול ספקים/לקוחות ומול גורמי פנים.
עבודה עם דוחות רב-מטבעיים
דרישות:
תעודת הנהלת חשבונות
יכולת למידה ואוריינטציה אישית, סדר ודייקנות, יחסי אנוש טובים
יכולת התמודדות עם מצבי לחץ
אנגלית ברמת טובה מאוד
יכולת הפקת דוחות כספיים ועיבוד נתונים באקסל
שליטה בישומי אופיס
שליטה במערכת פריוריטי-יתרון